PELUANG MENAMBAHKAN PENDAPATAN HARIAN DARIPADA RM1000 - RM6000 SEHARI.

PENAPIS AIR REVELL ( ION HEALTH Anti-Oxidant Water )


Sistem Penyaring dan Pembuat Air Anti-Oksidan Beralkali Terbaik

Ubah masa depan Anda sekarang! Ya, Anda bisa mengubah kesehatan dan kesejahteraan masa depan Anda mulai dari sekarang dengan sistem iON HEALTH – Sistem yang bukan hanya menyaring air tetapi juga membuat air anti-oksidan beralkali yang menyehatkan.



ION HEALTH – Sistem Penyaring Air dan Penghasil Air Anti-Oksidan Beralkali
iON HEALTH SYSTEM tidak hanya penyaring air tetapi menghasilkan air anti-oksidan beralkali. Sistem ini terdiri dari 3 penyaring yang menghilangkan kotoran, bau, insektisida, kontaminan, racun, bahan beracun, logam berat, radiasi bahan kimia, bakteri, kuman, virus dan 3 penyaring lainnya menghasilkan gelombang magnetik anti-oksidan beralkali ( pi) dan bio-energi air dalam gugus molekul air kecil.

Air Dapat Menyembuhkan, Tetapi Air Dapat Membunuh
Benarkah air bisa melakukan itu?

Air minum yang sehat harus kaya elektron (ORP - atau anti oksidasi), membuat air memiliki kemampuan menetralisir radikal bebas yang kuat.

Air Dapat Membunuh - Akar Penyebab Penuaan & Penyakit Kronis

Mengapa air minum biasa bisa membuat kita sakit? Air minum biasa dalam keadaan teroksidasi (memiliki angka ORP+) sekitar 200mv - 400mv. jika anda mengkonsumsi air teroksidasi (ORP+) dalam waktu yang lama, tubuh anda akan menjadi teroksidasi (hancur).

3 Masalah Utama Kehidupan Modern
  1. RADIKAL BEBAS PENYEBAB PENYAKIT : Sel yang terpapar radikal bebas akan mengalami kerusakan oksidasi. Sel tidak dapat melakukan fungsi sebagaimana seharusnya, sehingga menimbulkan penyakit.
  2. ASIDOSIS - KEGEMUKAN : Makanan, minuman, gaya hidup, stress dan pencemaran lingkungan saat ini menyebabkan tubuh kita menjadi asam. Semakin asam pH tubuh, semakin luastempat parkir lemak. Jadi yang membuat kita gemuk adalah asam bukan lemak.
  3. DEHIDRASI SEL - PENUAAN DINI : Penelitian terbaru menunjukan bahwa semua penyakit merupakan ekspresi dari dehidrasi sel, dan dehidrasi menyebabkan pH tubuh menjadi asam. Saat ini, hampir semua orang di dunia mengkonsumsi air yang tidak tepat, sehingga menimbulkan dehidrasi sel kronis yang berujung pada penuaan dini.

Air Menyembuhkan 
Air Anti - Oksidasi Beralkali


Kita perlu metode yang efektif untuk menghambat kerusakan oksidasi radikal bebas. Penelitian telah menunjukan bahwa orang yang secara teratur mengkonsumsi air yang mengandung anti - oksidan, alkali tinggi dan gugus molekul kecil memiliki resiko jauh lebih rendah terhadap penyakit jantung, kanker dan penyakit degeneratif kronis.

Bayangkan air minum yang dihasilkan iOn Health System dapat membantu Anda:
  •   Mengurangi berat badan dan menjaga berat badan ideal;
  • Memperlambat efek penuaan;
  • Meningkatkan kekebalan tubuh terhadap penyakit;
  •   Menurunkan tekanan darah;
  • Mengurangi resiko penyakit kardiovaskular;
  • Menurunkan kadar gula darah pada pasien diabetes;
  • Mengurangi risiko menderita osteoporosis;
  •   Menurunkan kadar asam urat pada pasien dengan gout/ pirai/ asam urat;
  •   Memperbaiki gangguan alergi seperti asma, rhinitis dan dermatitis atopik;
  •   Menetralisir radikal bebas dan melindungi DNA dari kerusakan oksidatif;
  • Meningkatkan efek anti-oksidan dari vitamin C;
  •   Memperbaiki ulkus gastro duodenum dan mencegah kekambuhan;
  •   Meningkatkan fungsi hati dalam gangguan hepatik




Penapis air iON HEALTH merupakan penapis air yang terkini dan yang terbaik dari Korea. Ianya dibina berdasarkan teknologi terkini dan mampu menghasilkan pelbagai keistimewaan dalam satu masa.

Penapis air iON HEALTH, bukan sekadar menapis dan membersihkan air sahaja seperti KEBANYAKAN penapis air yang terdapat di pasaran hari ini. Lebih dari itu, penapis air ini berfungsi untuk menukarkan air minuman harian anda kepada air minum yang BERSIH dan mengandungi:
01: Anti-Oksidan - Meneutralkan dan menentang radikal bebas yang menyerang tubuh manusia. Radikal bebas merupakan sumber yang merosakkan sel-sel badan dan menyebabkan banyak penyakit.
02: Alkali - Meneutralkan keasidan dalam badan yang disebabkan oleh tabiat pemakanan harian yang banyak mengandungi sumber keasidan badan.
03: Pelbagai jenis Mineral - Nutrien yang sangat diperlukan untuk mengaktifkan sel-sel badan. Tanpa kehadiran mineral dalam tubuh, sel-sel semakin lama semakin kehilangan keaktifannya.
 Dan... sudah tentunya, penapis air iON HEALTH merupakan satu sumber yang terbaik untuk kesihatan kita semua.

Maklumat tentang Ujian Kehebatan penapis air iON HEALTH:
01: Ujian Klorin: Klorin merupakan bahan yang digunakan untuk menghilangkan beberapa bendasing dalam air paip. Tetapi klorin yang berlebihan dalam badan boleh mendatangkan pelbagai masalah kesihatan. Air yang dihasilkan oleh penapis air iON HEALTH adalah bersih dan bebas dari klorin.

02: Ujian Keasidan: Pemakanan harian masa kini lebih kepada pengambilan bahan-bahan yang mengandungi tahap keasidan yang tinggi. Keasidan dalam badan menyebabkan timbunan lemak berlaku pada sel-sel badan. Maka, akan menyebabkan kegemukan, darah tinggi, strok dan sebagainya. Alkali merupakan satu-satunya sumber yang akan meneutralkan keasidan. Air yang dihasilkan oleh penapis iON HEALTH adalah tinggi alkali.

03: Ujian Penyerapan: Molekul air pada air biasa adalah besar dan sukar untuk diserap oleh sel-sel badan. Ini akan menjadikan keanjalan tubuh semakin lama semakin menyusut. Molekul air yang dihasilkan oleh penapis iON HEALTH adalah sangat halus dan sangat mudah diserap oleh sel-sel badan.

04: Ujian Anti-Oksidan: Kehidupan zaman sekarang sangat terdedah kepada Radikal Bebas yang menyerang dan merosakkan sel-sel badan seterusnya mendatangkan banyak masalah kesihatan (penyakit). Anti-Oksidan akan menentang radikal bebas dengan meneutralkan keaktifan radikal bebas. Air yang dihasilkan oleh penapis iON HEALTH adalah mengandungi Anti-Oksidan.

05: Ujian Larut Minyak: Keasidan badan yang tinggi menyebabkan lemak berkumpul pada sel-sel badan termasuk salur darah. Air iON HEALTH telah terbukti mampu berbaur dengan minyak dan sedikit demi sedikit melarutkan lemak yang terkumpul dalam badan. 

Penapis air iON HEALTH: Kuasa Hebat, Harga Terjangkau... 
HARGA JUAL : RM1750 + RM27.00( Penghantaran ) + Rm79.62 ( GST 6% )
TOTAL = RM1856.62 
HARGA AHLI : RM1300 + RM27.00( Penghantaran ) + RM79.62( GST 6% )
TOTAL = RM1406.60